MÜŞTERİ DESTEK

Crm (Kurum içi intranet uygulamaları), kurumun ihtiyacına bağlı özel olarak hazırlanan yazılımlardır. CRM içeriğinde; kurum içi iletişim, personel bilgileri, döküman yönetimi, iş takibi, belge ve bilgi paylaşımı, müşteri yönetimi gibi kurum içinde kolay erişim sağlayan kuruma özel uygulamalardır. CRM kuruma özel olduğu için, yukarda belirttiğimiz içerikler kurumun isteğine bağlı arttırılabilir. CRM kurum içi iletişimi kolayalaştırdığı için bir çok firma tarafından tercih edilmektedir.

CRM’in sağladığı bazı faydaları şöyle sıralayabiliriz:

  • Kurum içinde personel takibi (izin,görev,performans takipleri...)
  • CRM ile müşteri takibi yapıldığından, müşterinin tüm satın alma alışkanlıkları bilinmekte ve bu da satış kolaylığı getirmektedir.
  • CRM üzerinden Personelin performansı izlenebilir.
  • CRM müşteriyi dinlemek ve iletişim kurmak için kayıtlı bir veri sunmaktadır.
  • CRM ile oluşturulmuş kayıtlı müşteri servisi firma açısından daha fazla müşteri ve karlılık sağlamaktadır.
  • CRM ile oluşturulmuş müşteri profili ile personelin müşteri ile ilgili ihtiyaç duyduğu bilgilere ulaşırken zaman kaybetmesi önlenmiş olur.
İyzico ile Güvenli Ödeme
© 2018-2024 DİJİTAL KUZGUN YASAL UYARILAR